RSS

понеделник, 8 март 2010 г.

Честит празник!




ДА БЪДЕШ ЖЕНА

Имам най-простата служба - Жена!

Силата ми е в нежността, в ласката.
Като малко слънце - нося в себе си светлина.
Аз съм покорната. Аз съм властната...

Ръцете ми не се боят от нищо,
което мъжът би сторил.
И когато мъжете капнали спят -
Аз съм будната, неуморната...

Аз съм им давала меч и щит,
шила съм знамена, пушка съм грабвала.
Не права върху мойте плещи лежат,
а планина от хиляди "трябва"...

Трябва да ставам в ранни зори,
да съм първа в цеха, на нивата,
трябва в къщи до късно лампата да гори -
мъжете обичат да ги чакаме търпеливо...

Трябва да сме готови като деца -
да им се чудим и възхищаваме;
трябва да имаме такива сърца,
които могат да дават...

Защото често и най-силният мъж,
търси нашата малка сила,
защото ние сме - за жадния дъжд,

а за осъдения - помилване...

Ние трябва деца да родим -
и хубави, и здрави,
трябва не само в скута да ги държим,
но и хора да ги направим...

Ние трябва да бъдем всичко на тоя свят -
и хляб насъщен върху трапезата,

и радващ окото пролетен цвят,
и царски жезъл...

Като слънцето да носим топлина,
като Земята да бъдем нужни -
такава е нашата проста служба -
ДА БЪДЕМ ЖЕНИ!


Станка Пенчева



Честит празник!

8 мнения:

Румяна Попова каза...

Честит Празник!

shareniika каза...

Благодаря, Руми!
Честит празник и на теб!
Усмивки и цветя в дните ти!

Анонимен каза...

desitolove4 каза - Прекрасно е! Честит празник на всички жени! :)

shareniika каза...

Честит празник, миличка! Обичам си те!
гуш... гуш... гуш...

Melisa каза...

Честит празник и от мен, дами! :)

Владимир Кабрански каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Владимир Кабрански каза...

Честит празник и от мен!

shareniika каза...

Благодаря, Мел! Честит празник и на теб! С най-топли пожелания!

Благодаря и на теб, Владо!
:):):)

Публикуване на коментар